piątek, 19 września 2014

Dżinn



W dawnych wierzeniach arabskich dżinn był istotną postacią. Powstały z czystego ognia bez dymu (w niektórych wersjach wierzeń z czystego płomienia oraz obłoku pary), posiadał nadnaturalną potęgę.
Mógł przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiał wrogie człowiekowi siły natury.
Dżinn był przymusowym mieszkańcem lampy odnalezionej przez Alladyna. Stwór tak potężny a zamknięty w tak małym naczyniu. Jak bardzo musiał być zły i wściekły po wypuszczeniu? Nie wydaje mi się, że byłby przyjazny dla kogokolwiek.
Chciałem zrobić wisiorek z dżinnem, złym dżinnem. Ale chciałem także pokazać lampę. Dlatego jest dżinn w lampie.

Nie przeciagając - oto on:






Nikt na razie nie zrobił lampy na wyzwanie Kreatywnego Kufra, więc moja będzie pierwsza. Zgłaszam ją na konkurs


11 komentarzy:

  1. Świetna praca, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty cholerniku!!! Ja właśnie swoją kończę! Aleś mnie wyprzedził! :-) Nieładnie tak, pchać się przed kobietami!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem. Przepraszam. Myślałem, że będę ostatni. Na co tak długo czekałaś???

      Usuń
    2. Jak to na co? Na pomysł i czas, oczywiście! Czasem tak bywa! :-)

      Usuń
  3. noo i właśnie takimi pracami wygrywa się wyzwania :D świetna robota!

    OdpowiedzUsuń