poniedziałek, 18 maja 2015

Medalions

Moje nowe medalionowe poczynania


11 komentarzy:

  1. Rewelacja :)
    Pająk jest kapitalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba wyszły niebanalnie, sama nie wiem który bardziej mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nadal 1:0 dla insekta :-)

      Usuń
    2. A wiesz, że nie byłabym taka pewna, trudny wybór! Oba piękne, nie umiem sie określić tym razem :)

      Usuń
  3. Oba świetne;)Mojej córce podoba się pierwszy,a syn oczywiście wybrałby pająka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Widzę, że nie będzie łatwo ustalić, który fajniejszy :-)

      Usuń
  4. Nie cierpię pająków, od samego patrzenia mam ciarki na plecach, ale muszę przyznać, że prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię, ale mi się podoba? Jednak jest coś pięknego w robalach ...
      3:0

      Usuń