piątek, 8 kwietnia 2016

x5

Hej
Dawno mnie tu nie było. Czuję, że powoli się wypalam. Ale żeby nie było że nic nie robię.
Wręcz przeciwnie. Tylko nie tak często jakbym chciał. Poniżej kilka ostatnich prac

1. Inspirowana motywami indyjskimi królewska kobra


2. Spontaniczna okładka z czaszkowym hełmem w niebieskiej tonacji


3. Trzeci smoczuś do mojej kolekcji, tym razem czerwony z różowym kwarcem


4. Skrzydlate oczy w formacie A5


5. Nowość tylko dla Waszych oczu :-) 
Okładka wzorowana na grafice Anne Stokes 


I to już wszystko. Dziękuję za uwagę. Komentarze jak zawsze mile widziane


5 komentarzy:

  1. Świetne prace! kobra podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Następna wężowa okładka już niedługo

      Usuń
  2. To ostatnie rewelka! A powiedz co Ty dokładnie miałeś na myśli z tym wypalaniem się, bo mam nadzieję że masę tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawał pracy skutkuje u mnie brakiem weny i chęci do lepienia. Właśnie tak się czuję - wypalony.
      Ale jeszcze kilka prac zrobię :-)

      Usuń
    2. No i własnie wtedy nie warto się zmuszać, przyjdzie moment że będziesz miał czasu więcej na lepienie i wena także się pojawi. Ja osobiście jak nie mam weny to nie lepię, bo wiem że nie wyjdzie mi tak jak powinno a przy okazji pozjadam nerwy.

      Usuń