niedziela, 12 października 2014

Tardis

Tydzień temu otrzymałem zamówienie na okładkę. Z początku oczywiście bardzo sie ucieszyłem, dopóki nie obejrzałem co ma być tematem.
Tardis to Time And Relative Dimension(s) In Space (wg Wikipedii) - wehikuł czasu z serialu Doctor Who. Problemem była technika, jaką wykonano wzór dla mnie. Musiałem zmierzyć się z malarstwem modelinowym i muszę przyznać, że jeszcze nic nie sprawiło mi tyle kłopotu.
Ostatecznie zlecenie wykonałem i co najważniejsze, zostało ono zaakceptowane !
Przestawiam efekt w dwóch różnych oświetleniach, wewnątrz i na zewnątrz.
Format A5



Dla porównania wzór z zamówienia

A przy okazji - dziękuję projektantkom Szuflady 
za wyróżnienie mojej Hedwigi w wyzwaniu Zwierzęta :-)

19 komentarzy:

  1. Jako fance totalnej Doctora Who, aż mi się oczy zaświeciły jak zobaczyłam nową okładkę :). Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie jako znawcy serialu jedynie ze słyszenia oczy świeciły ze zdumienia po co komu takie coś. Dopiero jak trochę pogrzebałem w sieci dowiedziałem się, że to bardzo popularny obraz

      Usuń
  2. Dla mnie jak zawsze BOMBA! BUCH! :-) I kolorowo wreszcie! To coś nowego u ciebie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zawsze bardziej się podoba coś, czego ja nie lubię robić :-(

      Usuń
  3. Wojtek van Clayman ;) świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia. Świetna praca :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zrealizowałeś zamówienie. Co do Hedwigi, to zrobiła na nas wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie bardzo mnie zaskoczyło. Chyba jeszcze tylu prac w jednym wyzwaniu nie widziałem. Tym bardziej jest mi miło, że moja praca została doceniona. Bardzo dziękuję

      Usuń
  6. Wyszło bardzo dobrze Wojtek! A zamówienia bywają różne, najczęściej dalekie od naszych ulubionych tematów!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na takie zamówienie, żeby móc się naprawdę wykazać, tak samemu dla siebie, nie tylko dla kogoś

      Usuń
  7. Za Hedwigę - to nie ma sprawy, kolejna wspaniała praca! :)

    PS. Chciałabym poprosić Cię o kontakt mailowy, w Szufladowej sprawie ( medussa.galeria@gmail.com ). Czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń