niedziela, 2 listopada 2014

Książę

Moje pomysły nawet samego mnie nieraz zaskakują. 
Zrobiłem przegląd zasobów dawno nie używanej modeliny i trafiłem na turkusowe Premo. Dotychczas za bardzo nie miałem patentu na jej wykorzystanie. Lepiłem z niej tło na syrenę w wyzwaniu KK i ozdoby lustrzanego wisiorka. Wydawała mi się strasznie plastikowa po wypaleniu.
Gra w Talisman  i zamiana w ropuchę (dawna Magia i Miecz - kto grał ten wie o co chodzi, kto nie grał - polecam!!!), natchnęła mnie do wykonania nieco bajkowej okładki z wykorzystaniem toksycznych kolorów.
Przy okazji nasunęło mi się pytanie : jak odczarować księcia zamienionego w żabę, ale w trującą??




Proszę mieć na uwadze, że to Książę, więc i gabaryty ma książęce. Wyszedł mi trochę "puszysty".
Format A6, sama okładka 15,30 x 9,40 cm.

9 komentarzy:

  1. Kolejna fajna praca. To prawda, że książę jest słusznych rozmiarów, ale przecież różni bywają książęta :). Ciekawe połączenie kolorów i złotych elementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój książę wyraźnie dba o swoje gabaryty :-) Kolory dobrałem przypadkowo, ale jak na takie toksyczne barwy ogólnie faktycznie wyszło nieźle

      Usuń
  2. Mnie się ta okładka podoba, fajna rzezba żaby, i mimo przypadkowości kolory fajne. Szczególnie dobrze pasują te złote ozdoby na rogach. Szkoda, że tylko na dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Księciunio prezentuje się bardzo okazale :) A co do odczarowania.. to ciężka sprawa.. aleś go urządził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja wina. Chciał być zauważony to teraz ma problem. Takie jaskrawe kolorki mają tylko trujące zwierzaki. Niech kombinuje :-)

      Usuń
  4. potencjalnej odczarowującej proponuję taką chusteczkę jak do sztucznego oddychania : ) żaba jest śliczna, ale liście trochę ciasteczkowate ;) no i te ornamenty w rogach - wyborne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liście są odciskane z prawdziwych i jak widać nie sprawdza się u mnie ta technika. Jednak co własne wzory to własne.
      Patent z chusteczką niezły, ale buziak przez materiał to jednak słaby buziak :-)

      Usuń
  5. Widocznie nie trafiłaś na Księcia :-)
    Ale nie wiem czy tekst takiego Księcia "cmoknij mnie w koronę" zadziała.

    OdpowiedzUsuń